ÁRLISTA
Mit is nyújt Önnek a regisztráció?
30 napos, ingyenes PREMIUM csomagot!
Fedezze fel az Eurofaktura minden szegletét!
Az árak ÁFA nélkül értendők.
CENÍK
Co získáte registrací? Balíček PREMIUM na 30 dní zdarma! Objevte Eurofakturu v plné síle.
Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.
INGYENES
0 Ft
Felhasználók száma
1
Szolgáltatás
havi 15 db e-számla ingyenes kiállítása
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A FREE csomag felhasználói nem jogosultak a telefonon vagy e-mail címen történő ügyfélszolgálatra. Az ügyfélszolgálat az FREE csomagban csak akkor érhető el, ha az ügyfélszolgálatot egy hónapra előre fizeti ki árlista tartalmazza a tarifát).
STANDARD
950 Ft + ÁFA/hó
9690 Ft + ÁFA/év
Felhasználók száma
3 felhasználóig*
Szolgáltatások
korlátlan számú e-számla kiállítása
pénztár
bank
főkönyv
készlet vezetés
Ügyfélszolgálat
e-mail címen keresztül
telefonon keresztül
TeamViewer alkalmazáson keresztül
1600 Ft + ÁFA/hó
16 320 Ft + ÁFA/év
Felhasználók/vállalatok száma
5 felhasználóig* (több vállalat/felhasználó esetén a csomag ára magasabb)
Szolgáltatás
korlátlan számú e-számla kiállítása
pénztárgép
bank
főkönyv
készlet vezetés
mérlegjelentések
állóeszközök
több vállalkozás működtetése
Ügyfélszolgálat
e-mail címen keresztül
telefonon keresztül
TeamViewer alkalmazáson keresztül
ZDARMA
0 Kč
Počet uživatelů
1
Omezení
1 společnost
až 10 zákazníků v adresáři
až 100 dokumentů / měsíc
Obsah
faktury a nabídky
evidence úhrad faktur
fakturace odpracovaných hodin
evidence zásob
základní reporty na úvodní stránce
podpora EET / generování QR kódů
mobilní aplikace pro vystavování faktur
Uživatelská podpora
e-mail
STANDARD
299 Kč měsíčně
Počet uživatelů
Do 3
Omezení
1 společnost
neomezený adresář
neomezený počet dokumentů
Obsah
všechny funkce balíčku ZDARMA
fakturace, opravné a zálohové daňové doklady
přijaté faktury, opravné a zálohové daňové doklady
přiznání k DPH (KH, SH)
pokladna a banka, import bankovních výpisů, export platebních příkazů
docházka, pracovní výkazy
objednávky a sklady
přehledy, grafy a reporty
evidence elektronické pošty
vedení účetnictví / daňové evidence
Uživatelská podpora
telefon
599 Kč měsíčně
Počet uživatelů
neomezený (zahrnuje 10 uživatelů v ceně)
Omezení
neomezený počet společností
neomezený adresář
neomezený počet dokumentů
Obsah
všechny funkce balíčku STANDARD
pracovní příkazy, kusovníky
automatické zasílání upomínek
DHM a DNM, odpisy
personalistika a mzdy JIŽ BRZY
elektronická evidence docházky
účetní výkazy
intrastat
API rozhraní
integrace s e-shopem (Shoptet, WooCommerce a další)
vlastní e-shop (online obchod)
OCR zpracování dat
mobilní aplikace pro manažerské reporty
mobilní aplikace e-archiv
registrace DPH v cizích zemích
Uživatelská podpora
telefon
Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan kell megszerkezteni az első számlát?
A számla szerkeztésését erre a linkre kattintva tekintheti meg.
Lehetséges az adatcsere a programban webáruházakkal?
Az e-számla program lehetővé teszi az automatikus adatcserét egy harmadik fél online áruházaival. Az adatcsere mindkét irányban zajlik. Az online áruházakkal történő adatcsere a következő szabványos platformon érhető el:
Több információt a következő linken találhat: https://e-szamla.com/HelpHU/WikiPage?action=reload&page=
Hogyan lehet bevinni a számlát a programba?
A számla az Új bejegyzés opción keresztül kerül be a programba. Ez az opció csak a PREMIUM csomagban érhető el.
Telepítenem kell az alkalmazást a számítógépre, mobiltelefonra vagy táblagépére?
Az alkalmazást nem kell telepíteni, és csak internetre van szüksége van a működtetéshez. Jelentkezzen be a programba a felhasználónevével és jelszavával. Az alkalmazást bármilyen számítógépen, mobiltelefonon vagy táblagépen használhatja.
Kell-e fizetni a telefonos ügyfélszolgálatért?
Ingyenes telefonos ügyfélszolgálat, ingyenes e-mail támogatást és TeamViewer támogatást kap a program tesztelésének első hónapjában. A program ingyenes próbaverziójának lejárta után az ügyfélszolgálatot a szolgáltatások árlistája szerint számítjuk fel. A próbaidőszakot követően a FREE csomag felhasználói nem jogosultak telefonos vagy e-mail támogatásra. A támogatás az FREE csomagban szerezhető be, ha a támogatást egy hónappal előre fizetik meg (a tarifát az árlista tartalmazza).
Mit csinál a program a tesztelési időszak alatt? Lehet-e ilyenkor számlákat küldeni?
A programtesztelési időszak alatt általában számlákat küldhet és állíthat ki a programból, az összes többi funkció szintén rendelkezésre áll.
Mi történik a programba bevitt adatokkal a program tesztelése után?
A próbaidőszak alatt bevitt adatok a teszt lejárta után a programban maradnak. Az adatokat saját kezűleg kezeli a programban.
Kell-e fizetni a FREE csomagért?
A FREE csomag ingyenes, tehát nincs havi előfizetési díj.
Megjegyzés: A próbaidőszak után a FREE csomagfelhasználók nem részesülnek telefonos vagy e-mail támogatásban. Az ügyfélszolgálat a FREE csomagban akkor kapható, ha az ügyfélszolgalatot egy hónapra előre fizetik ki (a tarifát az árlista tartalmazza).
Mi a helyzet, ha a FREE somagot használom, de egy idő után a STANDARD, illetve a PREMIUM csomag használata mellett döntök?
Ha bármikor úgy dönt, hogy STANDARD vagy a PREMIUM csomagot szeretné használni, akkor csak meg kell rendelnie a programot.
Megjegyzés: Miután FREE csomagról átváltott STANDARD vagy PREMIUM csomagra, már nem térhet vissza a FREE csomagra. Ha a STANDARD csomagban van, és át akarja váltani a PREMIUM csomagra, akkor ez lehetséges, úgyszíntén a PREMIUM csomagról a STANDARD csomagra is válthat.