ÁRLISTA

Mit is nyújt Önnek a regisztráció?
30 napos, ingyenes PREMIUM csomagot!
Fedezze fel az Eurofaktura minden szegletét!

Az árak ÁFA nélkül értendők.

CENÍK

Co získáte registrací? Balíček PREMIUM na 30 dní zdarma! Objevte Eurofakturu v plné síle.

Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

 

INGYENES


0 Ft

Felhasználók száma
 1


Szolgáltatás

 havi 15 db e-számla ingyenes kiállítása


ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A FREE  csomag felhasználói nem jogosultak a telefonon vagy e-mail címen történő ügyfélszolgálatra. Az ügyfélszolgálat az FREE csomagban csak akkor érhető el, ha az ügyfélszolgálatot egy hónapra előre fizeti ki  árlista tartalmazza a tarifát).


 

STANDARD


950 Ft + ÁFA/hó
9690 Ft + ÁFA/év

Felhasználók száma

 3 felhasználóig*


Szolgáltatások

 korlátlan számú e-számla kiállítása
pénztár
bank
 főkönyv
 készlet vezetés


Ügyfélszolgálat

e-mail címen keresztül
telefonon keresztül
TeamViewer alkalmazáson keresztül

 

PREMIUM


1600 Ft + ÁFA/hó
16 320 Ft + ÁFA/év

Felhasználók/vállalatok száma

 5 felhasználóig* (több vállalat/felhasználó esetén a csomag ára magasabb)


Szolgáltatás

 korlátlan számú e-számla kiállítása
pénztárgép
bank
főkönyv
készlet vezetés
mérlegjelentések
állóeszközök
több vállalkozás működtetése


Ügyfélszolgálat

e-mail címen keresztül
telefonon keresztül
TeamViewer alkalmazáson keresztül

 

ZDARMA


0

Počet uživatelů
 1


Omezení
 1 společnost
 až 10 zákazníků v adresáři
 až 100 dokumentů / měsíc


Obsah
faktury a nabídky
evidence úhrad faktur
fakturace odpracovaných hodin
evidence zásob
základní reporty na úvodní stránce
podpora EET / generování QR kódů
 mobilní aplikace pro vystavování faktur


Uživatelská podpora
 e-mail


 

STANDARD


299měsíčně

Počet uživatelů

 Do 3


Omezení

 1 společnost

 neomezený adresář

 neomezený počet dokumentů


Obsah

 všechny funkce balíčku ZDARMA

fakturace, opravné a zálohové daňové doklady

 přijaté faktury, opravné a zálohové daňové doklady

 přiznání k DPH (KH, SH)

 pokladna a banka, import bankovních výpisů, export platebních příkazů

 docházka, pracovní výkazy

 objednávky a sklady

 přehledy, grafy a reporty

 evidence elektronické pošty

 vedení účetnictví / daňové evidence


Uživatelská podpora

 e-mail

 telefon


 

PREMIUM


599měsíčně

Počet uživatelů

neomezený (zahrnuje 10 uživatelů v ceně)


Omezení

 neomezený počet společností

 neomezený adresář

 neomezený počet dokumentů


Obsah

všechny funkce balíčku STANDARD

 pracovní příkazy, kusovníky

 automatické zasílání upomínek

 DHM a DNM, odpisy

 personalistika a mzdy JIŽ BRZY

 elektronická evidence docházky

 účetní výkazy

 intrastat

 API rozhraní

 integrace s e-shopem (Shoptet, WooCommerce a další)

vlastní e-shop (online obchod)

 OCR zpracování dat

 mobilní aplikace pro manažerské reporty

 mobilní aplikace e-archiv

 registrace DPH v cizích zemích


Uživatelská podpora

 e-mail

 telefon


Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan kell megszerkezteni az első számlát?

A számla szerkeztésését erre a linkre kattintva tekintheti meg.

Lehetséges az adatcsere a programban webáruházakkal?

Az e-számla program lehetővé teszi az automatikus adatcserét egy harmadik fél online áruházaival. Az adatcsere mindkét irányban zajlik. Az online áruházakkal történő adatcsere a következő szabványos platformon érhető el:

Több információt a következő linken találhat: https://e-szamla.com/HelpHU/WikiPage?action=reload&page=

Hogyan lehet bevinni a számlát a programba?

A számla az Új bejegyzés opción keresztül kerül be a programba. Ez az opció csak a PREMIUM csomagban érhető el.

Telepítenem kell az alkalmazást a számítógépre, mobiltelefonra vagy táblagépére?

Az alkalmazást nem kell telepíteni, és csak internetre van szüksége van a működtetéshez. Jelentkezzen be a programba a felhasználónevével és jelszavával. Az alkalmazást bármilyen számítógépen, mobiltelefonon vagy táblagépen használhatja.

Kell-e fizetni a telefonos ügyfélszolgálatért?

Ingyenes telefonos ügyfélszolgálat, ingyenes e-mail támogatást és TeamViewer támogatást kap a program tesztelésének első hónapjában. A program ingyenes próbaverziójának lejárta után az ügyfélszolgálatot a szolgáltatások árlistája szerint számítjuk fel. A próbaidőszakot követően a FREE csomag felhasználói nem jogosultak telefonos vagy e-mail támogatásra. A támogatás az FREE csomagban szerezhető be, ha a támogatást egy hónappal előre fizetik meg (a tarifát az árlista tartalmazza).

Mit csinál a program a tesztelési időszak alatt? Lehet-e ilyenkor számlákat küldeni?

A programtesztelési időszak alatt általában számlákat küldhet és állíthat ki a programból, az összes többi funkció szintén rendelkezésre áll.

Mi történik a programba bevitt adatokkal a program tesztelése után?

A próbaidőszak alatt bevitt adatok a teszt lejárta után a programban maradnak. Az adatokat saját kezűleg kezeli a programban.

Kell-e fizetni a FREE csomagért?

A FREE csomag ingyenes, tehát nincs havi előfizetési díj.
Megjegyzés: A próbaidőszak után a FREE csomagfelhasználók nem részesülnek telefonos vagy e-mail támogatásban. Az ügyfélszolgálat a FREE csomagban akkor kapható, ha az ügyfélszolgalatot egy hónapra előre fizetik ki (a tarifát az árlista tartalmazza).

Mi a helyzet, ha a FREE somagot használom, de egy idő után a STANDARD, illetve a PREMIUM csomag használata mellett döntök?

Ha bármikor úgy dönt, hogy STANDARD vagy a PREMIUM csomagot szeretné használni, akkor csak meg kell rendelnie a programot.
Megjegyzés: Miután FREE csomagról átváltott STANDARD vagy PREMIUM csomagra, már nem térhet vissza a FREE csomagra. Ha a STANDARD csomagban van, és át akarja váltani a PREMIUM csomagra, akkor ez lehetséges, úgyszíntén a PREMIUM csomagról a STANDARD csomagra is válthat.

Érdekelnék Önt további ajánlataink is? Vegye fel velünk a kapcsolatot! E-mailben, telefonon és a TeamViewer segítségével távolról is rendelkezésére állunk.

További szolgáltatások árlistája